A Shopify partnerségre lépett a TikTok-al a közösségi vásárlás jegyében!
Az új csatorna lehetővé teszi az e-kereskedők számára, hogy összekapcsolják a TikTok for Business-fiókjukat, és a hírcsatornában vásárlásra ösztönző videós hirdetéseket jelenítsenek meg a Shopify-ban.
Mely országokban érhető el ez az ÚJ online marketing eszköz?
Egyelőre az új TikTok feed csak az USA-ban érhető el, de más észak-amerikai országokban, valamint Európában és Délkelet-Ázsiában is elérhető lesz ez a szolgáltatás valamikor 2021 elején.
Eközben a kanadai Shopify más jellegű szolgáltatásokat is bevezetett az online kereskedők támogatására. A COVID-19 járvány idején az e-kereskedelmi platform elindította a 3D modell és videó integrációs funkciót, valamint pénzkezelési eszközöket az e-kereskedők számára.
Így promótálhatja termékeit a Shopify-tól a TikTok-ig

#2. Csatlakoztassa TikTok-fiókját.
#3. Vegyen fel minden követni kívánt hashtaget.
#4. Minden videó abba a hírcsatornába kerül, ahol jóváhagyhatja a videókat, megcímkézheti a termékeit, valamint Ön rendelkezhet arról is, hogy mely videókat szeretné a Shopify boltjában megjelentetni.
A VOP alkalmazás előnyei:
- Nincs korlátozás az importált videók számát illetően.
- A videók automatikusan megjelennek címkézéskor a termék oldalon.
- Az applikáció automatikusan létrehoz egy dedikált oldalt, amelyet aztán kiválaszthat, hogy megszeretné-e jeleníteni a navigációban.
- Beágyazhatja videóit közvetlenül a kezdőlapra.
- A TikTok felhasználók akkor tudnak vásárolni a videókból, ha termékeket ad hozzá. Érdemes még azt is tudni erről az új „shoppable ads”-ről, hogy a vásárlások a Shopify platformján teljesülnek, így a tranzakciók és a vásárlók adatai a TikTok helyett a kiskereskedőnél maradnak.
Már értékesít Shopify boltjával amerikában, vagy még csak most tervezi? Ne késlekedjen!
Hozzon létre Shopify boltjában TikTok feed-et a vásárlások ösztönzésére, mellyel közvetlenül növelheti eladásait és ismertetheti meg márkáját nemzetközileg is!
Előző cikk: Dropshipping webáruház indítása.